Date med dotra mi...

Idag vid 10:00 hade jag en date med Izabell....har ju inte sett henne på evigheter känns det som och imorgon åker hon och Patrik till Prag några dagar. Måse ju passa på att träffa henne, helst medan vi båda har semester...
 
Vi började med att käka frukost på Espresso House.....alltid lika gott!
 
 
 
Sedan började jakten på ett par skor till Izabell....hon hittade tillslut ett par på Din Sko på Gallerian.
 
 
Jag fick syn på en pudel i samma färg som Maya (black & tan),.....då måste jag ju bara gå dit och prata med dom. Men, det visade sig vara en familj från Holland...tur man hunnit slipa på sina engelska kunskaper nu under semestertrippen vi haft i Europa....hahahah. Det var en tik som var ca 2 år gammal och frun i familjen sa hon tappat färgen mer och mer och att de inte är så vanliga (de hade två svarta dvärgpudlar också). Fick inte så bra bild på lilla voffsingen, så håll till godo.
 
 
Mjukglass....mums!
 
 
Örnparken och den andra (som jag äldrig lär mig namnet på)....mittimellanparken!
 
 
Hua, så det är varmt! Maya fick också lite lyx i denna värme när jag kom hem - isvatten!