Järved och vattengympa...

Då var det torsdag igen då...och vattengympa som står på schemat. Det är så vackert ute idag med sol och allt....underbara sol. Vid 11:30 tiden så åkte jag ut till Järved med Maya - hon brukar vara där medan jag är på vattengympan.
 
 
Men, innan jag åkte så gick vi ut på en promenad....en kort en denna gång - hua så kallt det blåste. Maya fick springa lös en stund nere vid piren i båthamnen i Järved....det gillar hon verkligen. Hon springer alltid i full fart längst ut och sedan undersöker hon allt på tillbakavägen. Klockan är nu 12:20 och solen är snart på väg ner bakom berget.
 
 
Vid 13:30 var jag på plats vid pakeringshuset bredvid Paradisbadet och än lyser solen. Passade på att knäppa lite bilder på Ö-vik sett från Paradisgaraget....
 
 
Nu åker jag och väskan ner till själva vattengympan.....det ska bli så skönt att få doppa sig i det varma härliga vattnet.
 
 
Med de nya rörelserna som fysioterapeuteleverna har för oss så kan jag inte göra alla rörelser fullt ut...utan jag får ibland hitta på egna. Det gör så ont i mitt knä när man ska vrida knät som tex vid twistning eller grodhoppen.....så jag twistar på ett ben och gör Carinahopp istället - och det går ju precis lika bra. Man gör det man klarar av för tillfället och jag känner fortfarande utav när jag halkade till i går under promenaden med Maya. Men, det är så skönt.....jag behöver verkligen detta!
 
Vid klockan 15:30 gick jag till bilen och nu är det mörkt.....suck!
 
 
Hämta Maya och sedan hem och fixa käk innan Jocke kommer hem från jobbet...vid ca 16:30.