In på stan och hämta korten!

Isag ska jag och Maya åka in till stan och hämta ut korten. Ringde min mamma och undrade om hon var sugen på att gå en promenad inne i stan och sedan gå och fika.....det var hon. Jag kör ut till Järved och hämtar henne och så bar det av in till stan.
 
Det är riktigt skönt ute, så jackan kan åka av!
 
 
Nu har jag hämtat ut en hel kasse full med bilder....jisses, så tungt. Vi gick sedan till Espresso House för att fika. Vi valde att sitta ute denna gång, det var så skönt i skuggan.
 
 
Titta noga på denna bild...då får ni ser att vi hade en åskådare...hahhaha!
 
 
Solrosor i parken inne i stan (Örnsköldsvik)....
 
Nu ska jag hem och börja sortera alla bilderna och sedan börja klistra och klippa in alla dess foton i pärmar. Jag visar i ett senare inlägg på hur jag gör och även hur det blir.