Rening av vårt hus...del 2

Nu har jag gått en andra vända i vårt hus och hem....men salvia. Denna gång talade jag högt och tydligt + att jag rökte in mig själv också med salvian. Nu ska väl ändå all NEGATIV energi försvunnit och bara POSITIV energi finnas kvar.
 
Jag andvände mig utav samma ramsa som förra gången:
 
"Ut med all negativ energi och låt bara positiv energi få komma till detta rum och hem. Här ska bara positiva tankar och människor komma in. Kärlek, glädje och positiva händelser skall komma till mig och mitt hem".
 
 
Bara att få vädra ut huset ordentligt och doften av salvian gör redan mig på bättre humör. Renande kraften av salvian och vindarna som drar med sig all negativitet och osaliga andar som finns här....det är verkligen STÄRKANDE för både kropp och själ. Man känner sig pånyttfödd på något konstigt sätt och det känns genast lättare att andas....helt magiskt med andra ord!
 
Tack för all hjälp....min älskade salvia och luftens ande!