Rening av mitt/vårat hem

Jag har hittat en sida som heter Medialt - om hur man renar sitt hem från negativ energi....så det har jag gjort nu på förmiddagen. Jag har varit i varje skrymsle och vrå med den nyinköpta salvian....åh, vad jag tycker den luktar gott! Jag VET att det finns något negativt över detta hus...andar/spöken eller minnen av svunnen tid vet jag inte med säkerhet, men att det finns något det känner både jag och Jocke av och även en vän till mig har känt den tunga luften inne i huset.
 
 
Det står så här på denna sida:
 
"Energi från personer som bor, har bott eller vistats i huset tidigare - Allt som händer i ett hus siter kvar i väggarna, golven, möblerna och föremålen.
 
Varje gång det händer något negativt i ditt liv så samlas det i ditt hem och du blir påverkad av det. Det byggs på lager för lager precis som smuts och påverkar oss väldigt starkt och behöver verkligen rensas bort för att du inte ska behöva må dåligt.
 
Energi stagnerar lätt i hörn och områden där vi sällan vistas. Negativ energi kan uppstå pga sjukdom eller negativa känslor som hänt i rummet. Människor som kommer på besök lämnar alltid sina avtryck, avtryck som vi kanske inte alltid vill ha kvar i vårt hem.
 
Andar/Spöken gillar inte vit salvia. De brukar försvinna helt. Men, skulle de komma tillbaka eller att det kommer nya, då är det bara att ta fram salvian igen. Skulle det inte hjälpa så rint ett medium som kan ta bort dem".
 
Jag har en fjäder (som jag själv gjort för många år sedan), som jag viftar omkring röken med, så att röken skall hamna i alla skrymslen och vrår i vårt hem. Öppna dörrar och fönster så att all negativ energi och de gamla kan åka ut.
 
 
Ramsan som jag säger högt i varje rum jag varit i låter så här och är lånad från samma sida som ovan):
 
Ut med all negativ energi och låt bara positiv energi få komma till detta rum och hem. Här ska bara positiva tankar och människor komma in. Kärlek, glädje och positiva händelser skall komma till mig och mitt hem.
 
 
Man känner direkt att den negativa energin försvinner och det doftar underbart nu i vårt hem. Jag hoppas att jag bara behövde göra detta en gång, men om det fortfarande känns negativt så fram med salvian igen och göra och samma procedur en gång till...minst en gång i veckan.
 
 
Spara
Spara