Packa husbilen.....m.m.

Ikväll när Jocke slutar så ska vi åka iväg med husbilen över helgen....det är sista chansen innan våran "Sara" ska få vila under vinterhalvåret.
 
Jag har burit in matvaror och kläder....och Maya fick vackert vänta ute på altanen. Skit också! Upptäckte att jag glömt köpa osten vi ska ha med oss igår när jag var och handlade....skit också!
 
 
Det var bara att sätta sig i bilen och åka iväg och handla....suck.
 
 
 
Väl hemma igen så fick Maya följa med in i husbilen....oj, så hon blev glad.
 
 
 
Nu ska jag koka lite ägg som vi ska ha med oss, det är så gott med ägg på mackan till frukost.
 
 
 
Kolla vilken liten filur Maya satt i fönstret...snäll tjej!
 
 
Ja, nu tror jag allt är packat....om inte Jocke vill ha med sig lite mer kläder förstås. Det verkar som om det kommer att bli Salusand....samma avslut som förra sommaren (men denna gång utan Royce och Kuro), men med en Maya denna gång.
 
Bilder från denna tripp kommer troligast på söndag eller måndag....troligast måndag. Jag jobbar ju söndagnatt och börjar 17:40.....suck!
 
Spara
Spara