Bli fin i håret...

I kväll klockan 17:00 hade jag en date med världens bästa frisörska....Izabell. Usch, vad jag har mått dåligt över håret ett bra tag nu så det känns så skönt att det äntligen har blivit gjort. Jag känner mig som om jag vore minst 20 år yngre...hahhaah!
 
Alltså...kolla på skatboet jag hade på mitt huvud....hua....skitigt och tovigt från arbetet på verkstaden. Men, hon vill ju att jag inte ska tvätta håret innan jag kommer till henne....det vill hon själv göra och inte mig emot.
 
 
 
Nu ska Izabell gå och blanda till lite färg så att hon kan trolla bort allt det gråa som hamnat i mitt hår på nåt sätt. Jag ska visst få bort den solblekta färgen på topparna som jag haft en tid,  till något lite mörkare och mer höstlikt. Jag säger bara OK.....kör!

 
 
Jo, på tal om något helt annat så har Izabell fått glasögon idag....hon passar så otroligt bra i dom. Varde ljus som man säger - nu ser hon bra igen på långt håll!
 
 
 
Nu är färgen på plats och håret håller på att torkas, klippas och rakas....
 
 
Klart....och jag är en betydligt yngre person som går ut från salongen än den som kom in! Det känns så skönt att fått bort skatboet ur håret och istället fått tillbaka glansen och mjukheten....så himla skönt!
 
 
Tusen tack bästaste Izabell för allt.....du är BÄST!
 
Spara