Sista timmarna med husbilen

Idag åker vi hemmåt igen...vi har haft det superhärligt, trots det gråa vädret. Vill ni se hur vi haft det under helgen så får ni går in här: Minitripp med husbilen, Lördag förmiddag, Lördag eftermiddag.
 
Vi gick en sista promenad nere vid stranden, men idag så blåste det ordentligt på havet. Jag bara älskar ljudet från vågorna som slår in mot stranden....magiskt! Det har också varit så skönt för Maya under denna sista tripp - hon har knappt alls behövt ha på sig kopplet. Men, oj, så hon har sprungit denna helg....har vi gått en meter så har säkert hunnit springa fem. Men, jag tror hon har njutit lika mycket som oss....
 
 
 
Nu är vi på väg hem igen....och Maya är fastspänd i säkerthetsbältet. Jag vet att vi inte har rätt sele, men den selen jag köpte till Royce är fortfarande för stor för henne...vi hoppas att den passar bättre nästa sommar, annars får vi köpa en ny till henne.
 
 
Tack och adjö Campingen.....vi syns nästa år! Detta är andra året vi varit här innan vi ska ställa in husbilen, det kanske ska få bli en ny tradition för oss. Att Salusand får bli vår sista tripp innan husbilen Sara ska in för vinterförvaring...det är nästa helg.
 
Förra året så hade vi Roye och Kuro med oss.....riktigt ledsamt att tänka på, men de fick också njuta av att få springa lösa på stranden....se inlägg här från förra året.
 
Nä, nu ska jag försöka sova en stund...jobabr ju som sagt var ikväll och åker hemmifrån redan 17:00.