Städat klipprummet...

Pust....nu har jag ÄNTLIGEN tagit mig i kragen och städat klipprummet nere i källaren. Om jag inte sagt det förr så är jag så otroligt glad över detta klipprum.....Maya gillar det mindre...hahhaha! Men, hon kom ner efter ett tag när hon undrade vart jag höll hus. Hon nosade och hjälpte mig så gott hon kunde :)
 
 

Före
 
 
Oj, så det var hår precis överallt känndes det som....jag började med att dammtorka och sopa golven. Jag tömde alla lådorna och trokade ur dem och sedan fylla dem igen - denna gång med lite bättre ordning.
 
 
Nu ligger de i bättre ordning: rakapparater i en låda - saxar, kardor, kammar och snoddar i en låda - klotänger, tandstenskrapra, tandkräm, tandborste, piang, stoppablod pulver i en låda och i den sista lådan finns nu klipphäften och lite annat smått och gott. Ordning och reda....så skönt!
 
 
 
Efter
 
 
Gladast över att det var klart var nog Maya...som slapp kliva upp på trimbordet denna gång!
 
 
Ja, nu är det rent och fint tills nästa gång fönen, rakapparaten och saxen sätts igång....
 
PS.... Målingen på väggen är utav Kuro....en när han var 8 veckor och den större när han var ca 1 1/2 år gammal. Ett så fint minne jag har av honom där på väggen.....älskade och saknade hund!
 
#1 - - Ulrika Akenie:

Bilden på anslagstavlan, är det Eros?

Svar: Åh, det vet jag inte. Har haft den bilden jättelänge på anslagstavlan....tror jag fick det av en annan till och med. Men, hunden är en black and tan.....hahhaha, det har jag inte ens tänkt på :)
CARINA WESTIN