Novembersol!

Vaknade alldeles för tidigt idag....suck! Drog upp mörkläggningsgardinen och solen fyllde hela somrummet - helt plötsligt så gjorde det inget att jag vaknade lite tidigare än jag brukar.
 
Jag och Maya gick ut på en härlig promenad i november solen strålar....vi gick mot skogen. Åh, vad jag älskar att gå i skogen bland alla träd, skogens dofter, solen strålar som tittar fram, mjukt stigar, utan koppel på hunden.....och bara njuta och tanka på med fräsch energi.
 
 
Alldeles utanför vårt hus så stötte jag och Maya på en av våra grannar - Lars Seidevall med sin fina 8-åriga Kairo. Vi stod och pratade ett bra tag och han berättade att han "bara" har tre hästar just nu och har både fött upp och tävlat i hoppning med sina hästar. Han berättade hur mycket han saknade det, men han är för gammal nu (75 år). Hästen Kairo är en egenupfödd häst och han har även ägt och fött upp hans morfar.
 
Han frågade mig vart jag hade min lilla ponny någonstans? Åh.....han menade Kuro...och jag berättade då att han inte finns mer bland oss. Han sa att han nästan hade förstått det när han inte sett honom på ett bra tag...det är ju nu 4 1/2 månad sedan vi fick ta bort honom och 6 1/2 månad sedan vi fick ta bort Royce.