Mayas Overall har kommit!

Snacka om att det gick undan med denna beställning från Barbros Hundkläder....jag gav henne måtten på Maya igår och idag var den i brevlådan...den var inte så dyr heller = 400 kronor + 30 för porto.
 
Maya var lite skpetiskt till vad jag nu hittat på....
 
 
 
Måste ju bara testa på en gång....den sitter som en smäck på henne. Bakbenen var lite korta, men på det stora hela var den super. Jag kanske kan sy dit något själv om det behövs. Nu får det bli klibbsnö hur mycket det vill...längtar efter att testa hur den funkar utomhus senare.
 
Maya hade inga som helst problem att gå, springa eller hoppa upp i soffan med denna overall. Det var som om hon alltid burit den...den såg riktigt skön ut också.
 
 
Vi valde en lite diskretare framtoning på färgvalet av overallen....men var så sugen på en som var svart/vit. Då kanske jag skulle kunna inbilla mig att jag hade en harlekin under viterhalvåret...hahhaah. Det kommer nog bli fler overaller från Barbro i framtiden skulle jag tro....Maya har ju inte vuxit helt klart ännu.
 
(Bilden kommer från denna sida)
 
Tusen tack Barbro för en superfin overall och en otroligt snabb leverans!