Lugnet före stormen.....

Vaknade relativt tidigt i morse.....och fick en stor GRATTIS kram av Jocke innan han åkte till jobbet. 50....hur har dett kunna hänt? Men, känner mig fortfarande som 25....så ingen större skade skedd....hahahah!
 
 
Började dagen med att plocka fram assietter, koppar, bestick m.m. Efter det så började jag med tårtan....tur jag har Maya som hjälper mig...hahhaha
 
 
Lugnet före stormen....
 
 
Jocke hade hunnit hänga ut strorflaggan....dagen till ära....innan han åkte på jobbet i morse.
 
 
Say no more....
 
 
 
 
 
Hur känns det att fylla 50? Den frågan har dykt upp lite här och var....och vad ska man svara på det!  Underbart.....nu kan jag ännu mer sluta bry mig om vad folk tycker och tänker om mig och vad jag säger eller gör. Underbart....helt enkelt! Det är bara en siffra....känner mig inte ett dugg äldre än 25....inte i huvudet iallafall. Kroppen kan strejka lite mer nu än förr, men då kan jag bara säga att jag inte orkar eller helt enkelt inte vill. Jag är 50 och kan göra precis vad jag vill...sådeså!
 
Hejja.....hejja...alla vi födda 1967!