Kalas...

Nu är jag officielt 50 år gammal eller ung...det beror ju på hur man ser det. Jag väljer nog UNG!
 
Oj, så många underbara nära och kära som varit här och grattat mig idag och så många fina saker jag fått. Blommor, presentkort och paket i massor känns det som....underbart! Jag tror jag vill fylla 50 nästa år också...hahhaah!
 
Det började med en glad överraskning....min morbror och moster från Sundsvall kom och grattade mig och en liten stund senare kom mina föräldrar och Johanna.
 
 
Senare på kvällen kom svärföräldrarna Karin och Alrik, Mats och Monika och Tarja och Dick och bästaste Izabell - fullt ös med andra ord!
 
 
Smögåstårta...mums! Den var supergod....som vanlig med andra ord - Quattro baren har gjort det igen :).
 
 
Alla gratulationskorten....en var extra rolig :)
 
 
Ja, vad fick jag då!
 
En utelykta, betongkompass, presentkort (x3), Sverige lotter, blommor, dammsugare (allergivänlig), cd/radio (till köket), vinflaska, två olika rakapparater (som jag ska änvända till Maya), braständare och en snygg hårsnodd och sist med absolut inte minst....en massa goa kramar!
 
 
Nu är jag så trött...så nu blir det ryggläge i soffan resten av kvällen. Jag måste ju inse att det finns två 25-åringar i en och samma kropp nu för tiden....
 
Tusen tack igen alla för Gratulationerna idag och alla fina presenter. Tusen tack till mina kusiner och faster som jag fick ett presentkort av redan igår (i brevlådan). Tusen tack också till er alla som grattat mig på FB.....ni är bara BÄST!
 
 
Spara
Spara