Härlig promenad

Idag gick jag och Maya ut vid 11:00 och då var det - 2 grader ute, men solens härliga strålar värmde oss och det gnistrar av frosten på backen. Underbart!
 
Vi gick vår lilla runda så att Maya kunde springa lös och även hälsa på hästarna i hagen på hemvägen. Maya är inte det misnta rädd för dom nu.....men jag är rädd att det ska finnas ström påslagen i trådarna runt hagen. Så de får hälsa med stor försiktighet....
 
 
Jo, har föressten glömt skriva att vi ÄNTLIGEN fått fiber installerat till vårt hus. Det går så fort att ladda upp kort nu på bloggen så det är en fröjd att se hur det bara svichar till så är det klart. Förr kunde jag gå ner och göra lite andra saker innan jag gick upp igen för att kolla om korten laddats upp - nu hinner jag knappt blinka till. Underbart är bara förnamnet...för en kort/bild tokig galning som jag är. Risken är nu att det kommer att laddas upp fler bilder i bloggen.....hoppas ni inte har något emot det....hahhaha!