Vilken värme det blev...

Pust...vilken härlig värme det blev ut idag! Det är bara synd att det blåser....som det har gjort i stort sett hela april och nu maj. Försökte sitta ute i solen ett tag, men ack så det blev varmt...både jag och Kuro flåsar. Det var till och med så varmt att sandalerna åkte fram...underbart! Ingen jacka behövdes heller under vår korta promenad....
 
 
Åh, vad jag är less på att vara helt orkeslös....allt är jobbigt, minsta lilla ansträngning! Jag tror banne mig att jag håller på att bli helt galen! Känner mig totalt värdelös...trots solens värmande strålar....inget känns bra just nu! Allt känns bara blä och det känns som om tårarna är nära hela tiden! Ingen kallelse i brevlådan idag heller! Nä....nu tar jag och kryper under täcke och tycker synd om mig själv en stund....suck!
 
 
 
Spara