Varit och hälsat på Maya idag!

Nu ÄNTLIGEN så vet vi vilken vår Maya kommer att bli.....en helt bedårande lite flicka som blir 7 veckor på måndag. Valparna är så jämna i färgen allihopa och en av tikarna (den minsta) ska Margareta behålla själv. Vår Maya fick lite rött nagelack längst ute på svanstippen....hoppas färgen nu också kommer att sitta kvar! Jag är kär...trallallalla!
 
Vi blev bjudna på fika och fick titta på stamtavlorna....så roligt att se! Ulla-Britt förklarade att de var PRA fria - genom att båda föräldrarna inte bar på någor anlag. Det var skönt att höra! De är så trevliga allihopa...både de tvåbenta och fyrbenta!
 
Nu kommer det en massa bilder....och de flesta är naturligtvis på just Maya!
 
 
Åh...så jag längtar till vi får hämta hem henne! Det blir så fort jag blir utskriven från sjukhuset efter operationen. Nu har jag verkligen något att kämpa mig upp ut sjukhusbädden för.....en liten Maya. För varje steg jag kommer att ta....kommer mitt mantra vara....Maya...Maya....Maya! Det känns också så skönt att Maya kommer att få vara tillsammans med mamma Opal och sin syster My medan jag ligger inne på sjukhuset - så hon kommer troligast att vara 9 veckor när vi hämtar hem henne...
 
Spara
#1 - - Anonym:

Såååå underbart galet söt!! Lycko er ❤️❣️

Svar: Ja....är så lycklig <3 <3 <3
CARINA WESTIN