Sorg och glädje....

Sorg
 
Om Royce hade fått levat så hade han fyllt 13 år idag.....det känns så otroligt smärtsamt att tänka på detta. Min lilla älskade vovve som väntar på mig på andra sidan regnbågsbron. Just 1 maj är så stark förknippat för mig om just Royce - inga demonstarioner, bara fira hans födelsedag.....det är 1 maj för mig! Bilden nedan är tagen för exakt 1 år sedan...på hans 12 årsdag.....vill bara gråta!
 
 
Glädje
 
Izabell kom och hälsade på en stund idag. Hon satte Jocke i arbete och jag satte henne i arbete ....det ska va rättvist...eller hur? Jocke bytte däck på hennes bil och Izabell fick följa med mig och Kuro till klipprummet - där fick hon raka Kuros nos och tassar + att klippa till "mössan" och "bollarna på benen" lite. Han belv så fin - det finns inget vackrare än en nyrakat pudelnäsa och tassar för den delen! Hon tyckte det var lite otäckt att raka honom vid ögonen och mellan "tårna" på tassarna - det fick jag göra! Tack gummsan....så snällt gjort av dig! Detta kan du få göra fler gånger....hahahha!

 
Jag vet att det är inte lätt att få till den snyggt när han inte är nybadad och fönad - men, det blev så mycket bättre än vad det var innan....tack igen Izabell!
 
 
 
Spara