På sjukhus än!

Ja....här ligger man än i rum nummer 9. Ska inte klaga...har ett eget rum och det är lyx. Det är så skönt att slippa ta hänsyn eller att bli störd av en annan okänd människa.

 
Ja....idag har varit en jobbig och smärtfylld dag. Det började med lavemang och sedan ner till kirurgen för att undersöka tjocktarmen med kamera. Jag grät som ett barn....är totalt slutkörd just nu! Jag var så orolig inför det som komma skall, det som jag inte vet, det som är okänt, ingen sömn, ständigt ont m.m. Sköterskan som satt vid mig var så gullig och förstående....tack till dig....vem du nu var!
 
Fick besök idag med av mina och Jockes föräldrar....men var så trött, tror inte jag var så trevlig 😶.
 
På koloskopi idag så kunde de inte gå så långt upp i tarmen som de ville på grund av att tarmen var så kraftigt inflammerad. Så det blir en annan röntgen i morgon för mig...som är mer skonsam för tarmen. Jag blödde ganska länge efteråt....suck! När ska de inse att jag är inflammerad i tarmen?
 
 
 

Jo...fick äta annan mat än soppa idag...en skonkost. Fick potatismos och en puread och sedan sammansatt falukorv. Jisses...mosen var god och den andra saken på tallriken smakade faktiskt lite korv. 😁😀😂. Men, det var lite svårt att ta in att detta en gång var en falukorv....

 
Spara