Laxeringsmedlet - Phosphoral

Alltså....allvarligt? Det var det djävligaste jag någonsin druckigt i hela mitt liv - det känndes som om det var frätande rengöringsmedel som skulle ner i magen. De måste bara ha kräksmedel i detta....blä, fy och tvi. Jag fick inte alls i mig allt - mer än hälften tror jag kom upp igen och jag mår så illa. Jag garderade upp med ett stort glas vatten och ett stort glas äppeljuice - men, det hjälpte inte...suck!
 
Har funderat på hur det kommer att gå att enbart få dricka klara drycker 1 1/2 dygn, men om man mår så illa som jag gör nu så kan man inte ens tänka på mat i någon form alls.
 
 
Så här mycket var den koncentrerade laxeringemedelt i ett glas - ska fylla på med vatten hela vägen upp. Kräkrefelxen startar direkt bara jag titta på denna bild....fy så det var äckligt! Det värsta är att jag måste göra om denna procedur klockan 19:00 ikväll - gruvar mig redan!
 
 
Känner mig skakis - så ska försöka lägga mig och vila en stund nu. Jag tror att jag får gå på toaletten lite oftare än vanligt....men, det kanske inte säger så mycket. Har ju annars fått gå var annan eller var tredje timma annars. Nu kanske jag måste springa på porslinstronen en gång i timman....så det blir ingen lunch promenad för Kuro idag - tur vi har gården han kan göra sina behov på + att Jocke går en längre promenad med honom ikväll.
 
Jo, en glad nyhet.....försäkringskassan ringde hem till mig och berättade att de fått in pappret det ville ha om min årsinkomst (tillslut kan tilläggas) - så nu har jag troligast pengarna på konton på måndag eller tisdag! Yeeehaawww!