Mars månad kan slänga sig i väggen!

Alltså denna Mars månad har bara varit elände...i stort sett. Det positiva har varit att Jocke börjar jobba i Ö-vik igen och slipper pendla till Arbrå varje vecka, bästa svärmor har fyllt år, Kuro har fullt år....och fått healing av Gabriella. Thats it! Men nu till allt elände denna månad....ja...hua! Hur mycket elände kan man råka ut för under en månad egentligen?
  • Jag har problem med mina tarmar, massor med läkarbesök + ett akutbesök + en massa olika prover
  • 2 stycken antibiotika kurer - med 5 tabletter om dagen i 10 dagar...
  • Springa på toa var tredje timma dygnet runt
  • Jocke krockat med golfen + ett akutbesök
  • Royce har ont och haltar + att jag måste besämma när han ska få somna in
  • Bilen gå inte att laga - blir inlöst
  • Jag har ingen bil längre
  • Alla läkarbesök/akutbesök = 1817,11 kronor
  • Royce kostand hos sjukgymnasten = 1145 kronor
Nu kommer lite bilder från denna mardrömmsmånad:
 
 
 
Hur kan allt bara hända.....helt otroligt! Nu väntar jag på en skiktröntgen av mina tarmar...jag tror det är 2 veckor bort.
 
Nä....måste bara avsluta med lite positiva bilder från mars månad....annars deppar jag ihop: