Vilket väder...

1 Juni idag, men det känns abslout inte som det. Vi har bara 4-5 grader varmt ute och det har regnat, solen har lyst och det har haglat.....1 juni....nä! Jag hoppas verkligen att semestervädret kommer att bli bättre än detta...brrrr! Men, det är väl bara att ta med regnkläder och vinterjackan i husbilen....bäst att vara garderad!
 
 
Dags för ev välbehövlig vila nu tror jag! Har haft Tarja här på besök idag och det känns så skönt att få prata med någon som gått igenom det jag nu ska göra på onsdag. Det var några år sedan hon opererade sig, men på det stota hela så tror jag inte att så mycket har förändrats. Hon sa att att jag kommer få smärtstillande och att om jag verkligen gör allt som läkarna och systrarna säger.....desto fortare kommer jag hem så vi kan hämta Maya!
 
Längtar så efter Maya...men, längtar inte tills operationen och de dagarna efter!