Varit och snusat på Maya...

Ikväll vid 17:00 tiden åkte jag och Jocke utt till Margareta och alla valparna en sista gång innan min operation. Det är så surt och trist att de är 8 veckor gamla på måndag och vi kunde ha fått hämta hem henne i morgon, men ack och bedrövelse....har en operation inplanerad på onsdag. Maya kommer att få vara kvar lite längre hos sin mamma och en syster (som de ska behålla)....tills jag har återhämtat mig. De är så underbart snälla att de kunde göra detta för mig, Jocke och sist men inte minst våran underbara lilla Maya!
 
Jag kramade, snusade och höll om Maya - allt för att jag ska ha bra minnen inför operationen och att jag har motivation att snabbt komma på benen så att jag får åka hem och hämta hem det lilla underbara busfröet. Åh, så jag längtar tills hon är hemma hos oss.....
 
Det är Maya som har rött halsband!
 
 
En av bilderna ska Jocke skriva ut och ta med sig till sjukhuset - så jag inte behöver leta i mobilen varje gång jag ska få motivation att kliva upp och bli frisk....jag tror det blir den andra bilden!  Åh, så jag längtar efter henne och vill bara att operationen ska göras NU...ju snabbare får jag komma hem!
 
Visst är hon helt bedårande vår lilla underbara Maya!
 
Bild 1: Maya
Bild 2: Maya
Bild 3: Maya
Bild 4: My (som de ska behålla)
Bild 5: Milou
Bild 6: Meya & Maya
Bild 7: Milou, Meya & Maya
Bild 8: Maya
Bild 9: Maya
Spara
#1 - - Lena Tuffy & Mio:

Helt underbara kort !
Ä fantastiska Maya...förstår din längtan. Antar att du kommer krya på dig snabbare än väntat !
Längtar så tills jag får pussa på henne <3

Svar: Hojtar till så fort som möjligt :)
CARINA WESTIN