Spännande dag....

Idag har det varit en väldigt spännande dag för Maya. Det började redan på morgonen när de började gräva ner fiber utanför vårat hus. Det gnisslade och slammrade och Maya tyckte det var lite otäckt, men började sedan leka som vanligt igen...trots oljudet från grävmaskinen. Hon fick också träffa på en av arbetarna som var inne på vår gård och grävde....hon charmade henne totalt. Det finns väl ingen vettig människa på denna jord som inte blir charmad och förälskad i detta lilla tvåfärgade pudelknyte....det kan bara inte finnas någon sådan! Jag...partisk....näääää!
 
 
 
På kvällen så följde jag och Maya med husse och Kuro på en kort promenad för att se var de grävt någonstans. Jag ville testa bärväskan jag köpt. Maya gillade den inte så mycket, men accepterade den tillslut. Hon ville gärna klättra så långt ut hon bara kunde ur väskan...jag tror hon skulle vilja gå själv! Men, än är hon för liten för att gå på promenad, hon är ju bara 10 veckor gammal....så än ett tag får hon acceptera att bli buren under promenaderna.
 
 
Spara