Midsommar hos brorsan

Har varit och firat midsommar ute hos brorsan och Monika i Stubbsand. Vi hämtade först upp Izabell och Patrik som följde med oss + att mina föräldrar också var där.
 
Det lilla orosmoln jag och Jocke haft har just varit lilla Maya, men hon skötte sig otroligt bra. Kopplet var inga som helst problem - kanske för att allt var så spännande med alla pinnar och kottar som hon hittade att tugga på. Hon sov flera gånger under kvällen i min eller Jockes famn...trots stoj och lek och underbart god mat!
 
 
Efter mat och efterrätt så gick vi ut för att leka - det blev luftgevär, pilkastning, hästskokastning. Innan de startade så var det genomgång av regler....alltid lika roligt när Monika är med. Jag fick äran att föra protokoll och skriva upp resultat för de två olika lagen - The Poodles och Team Bowser! Det sistnämda laget vann överlägset i alla grenarna. Maya fick sitta inne i buren tillsammans med Kuro medan jag stod bredvid - det funkade också hur bra som helst. Är så stolt över lilla Maya!
 
 
Allt som allt så har det varit en lyckad kväll - det enda som saknades var solen och värmen. Innan kvällen var slut så hade vi alla byltat på oss vinterjackor och långbyxor...önskar jag hade haft med mig vantarna också. Det är nu bara 10 grader ute...brrrr! Så vi gick in i stugan för att värma oss ett tag och satt och surrade innan vi åkte hem för kvällen. Nu är jag helt slut på - har haft ont i magen till och från...tror det beror på att jag nog åt alldeles för mycket.