En härlig kväll...

Vilken härlig kväll det blev...solen skiner och det var 18 grader varmt ute strax efter klockan 18:00. Helt underbart med andra ord! Jocke gick en lång promenad med Kuro på nästan 8 kilometer och jag försökte fixa iordning inhängnaden av kompostgaller till lilla Maya som kommer till oss i morgon. Det tog ordentligt på min mage....det gör ont när jag böjer mig ner. Nu är jag öm som bara den, kanske inte var så bra att anstränga sig för mycket. Men, nu är det gjort....skönt!
 
Äppelträdet är helt ljuvligt nu med sina ljust rosa vackra blommor....blommande träd är väl bara så vackra!
 
 
Det ska bli så otroligt spännande imorgon när Kuro och Maya möts för första gången. Jag tror att Kuro kommer att tycka att hon är väldigt intressant från början, sedan kanske han tycker hon bli jobbig. Men, jag vet faktiskt int alls hur Maya kommer att reagera....har hon träffat en stor hund förut? Spännande är bara förnamnet! Ni får veta mer hur allt gick i morgon....
Spara
#1 - - Lena Tuffy & Mio:

Åhå...äntaligen dagen D !!
Å er efterlängtade lilla Maya får komma hem till er.
Underbart, längtar tills att se å pussa på henne irl ❤️😘😍

Svar: Du är så välkommen. Om du tar med dig dina voffsingar så kanske du kan vänta tills hon fått 12 veckors sprutan. Annars får du komma när du vill...vi är hemma <3 .
CARINA WESTIN