Ärenden...och planering!

Har idag passat på att göra några andra ärenden när jag ändå skulle in på jobbet för att lämna in sjukintyget + att skriva på något papper som ska in till AFA försäkringar. Det gäller att planera in i mista detalj....precis som Jönssonligan, för att kunna göra tre ärenden på en och samma dag. Pratade med personalchefen en stund och skrev på några papper och lånade deras toalett innan nästa ärende kunde utföras. Till apoteket för att hämta ut fästingsmedel till Kuro och sedan till Izabells jobb för att få nackhåret rakat + att låna deras toalett. Sedan var det bara att ta sig så snabbt som möjligt till bilen för att åka hem....för att besöka toaletten igen! Mitt liv i ett nörskal...är så less!
 
Förhoppningsvis kommer detta att ändras för mig på onsdag, när jag ska få min operation! Jag både gruvar mig och längtar på en och samma gång. Tänk att få sova en hel natt, vilken underbar känsla de kommer att vara! Inga toabesök mitt i natten, slippa planera toabesöken, inget mer skitprat, kunna gå på stan, kunna äta igen, kunna gå på promenad med Kuro och lilla Maya, få bort inflammationen i tarmarna, bli pigg igen och orka saker m.m. LÄNGTAR!
 
Det är så vackert ute med sol och allt, synd bara att det ska blåsa så hiskeligt kallt. Idag så såg jag några i shorts och t-shirt...men, samtidigt så var det folk som gick i tunnare täckjackor och långbyxor. 2 Juni....känns inte som det!
 
 
Spara