Sommarfin i håret!

Idag har Izabell fixat till min kalufs - så nu törs jag åka iväg på semster utan att skrämma folk på olika campingar runt om i Sverige....hahahah! Tack Izabell - ett superjobb som vanligt + att få prata med dig är också guld värt. Love You!
 
Det var lite fix och trix innan jag kunde gå ner till Ödlan & Brorsan och klippa/färga mitt hår - lilla Maya var trixandet. Bestämde träff på Ica Kvantum med Jocke och så fick han ta med sig Maya hem och jag kunde fortsätta mot stan. Hon kan inte vara ensammen hemma än....när börjar ni lära era hundara att vara ensammen hemma? Jocke hade köpt bakelser till sina arbetskamrater idag och den blev en över som jag fick ta med mig ner till Izabells jobb. Mums så den var god!
 
 
Innan vi träffade Jocke på Ica så har jag och Maya hunnit med att åka till mitt jobb och lämna in sjukintyget, åkt till Reginas för att byta regnoverallen som jag köpte till Maya igår...den var på tok för liten. Nu bidde de en utan ben...som hon verkar gilla mer + att åka till Granngården och köpa kattsand till Izabells pälsbarn. Maya var med in på alla ställen och snacka om att den lilla damen älskar människor....hon vill hälsa och pussa på alla hon ser.
Spara
Spara