Maya - 12 veckor idag!

Har idag varit med Maya till veterinären för hennes 12 veckorsspruta - det gick utan större problem. Hon fick godis samtidigt som hon fick sin spruta....och jag måste medge att jag gnäller betydligt mer än var don gjorde när jag ska få en spruta. Men, det klart....jag får ju inte godis samtidigt!
 
 
Efter middagen så följde Maya med mig ut i husbilen. Hon fick titta på medan jag stuvade in alla sakerna i skåpen. Det är inte så lätt att komma ihåg vart alla sakerna ska någonstans....pust!
 
 
Nu är det bustajm på gården och lite egna utflykter....hon spatserade långt ifrån mig denna gång. En tuff liten brud! Jo, jag har idag tagit bort den lilla inhängnaden - hon är ju en stor tjej idag...genom 12 veckorssprutan och redo att ta sig att den stora världen! Hon blev lite snopen tror jag...hahahah!
 
 
Spara