Promenad på skakiga ben

Har inte kunnat på på någon promenad med hundarna under dessa dagar....ja, jag skämms och mår så dåligt över det. Idag kunde jag inte motså Kuros blick...så på med kläderna och ut i snön. Snacka om att man är skakis på bena...mår fortfarande illa.
 
På dessa fyra dagar har jag nästan inte ätit någonting alls, det enda jag fått i mig är två pizzasnurror, äggstanning. en liten chokladbit och massor av nyponsoppa...nästan 1 1/2 liter + några koppar te...thats it! Magen började kurra lite nu på kvällen, men är fortfarande inte sugen alls på mat. Suck! Det ironiska i allt detta är att jag måste ha mat i magen när jag tar min medicin, annars kan jag må illa av den....så djävla ironiskt så man bara vill...skratta!
 
 
Några filmsnuttar från vår promenad:
 
 
När ska jag börja må bättre och få tillbaka aptiten....sist jag kollade febern så hade jag bara 36,4 i temp. Är så less nu så ni inte kan förstå....varför börjar inte magen fungera riktigt igen?