Återblick på året som varit - 2017

Vilket totalt skitår (i ordets rätta bemärkelse) detta varit.....2017, släng dig i väggen! Allt började i februari med min mage och oro om vad det kunde vara. Royce fick vi ta bort...likaså Kuro....skit och åter skit. Operation av min tjocktarm och även en stomipåse inopererad, smärta, sprutor, elände och sjukhusvistelse i två omgångar. Nä, 2017 har inte varit något bra år för mig...det är ett som är säkert! Men, såklart så finns det även positiva saker som hänt....Maya är ju hos oss nu!
 
Nu börjar vi med positivt och negativt månad för månad hela 2017...
 
JANUARI
 
+ Underbara härliga vinterdagar
 
 
- Inte kul att komma hem från jobbet på morgonen när det ser ut så här på bron
 
 
FEBRUARI
 
+ Ännu mer härliga soliga dagar
 
 
- Mitt springande på vårdcentralen börjar på grund av min mage...
 
 
MARS
 
+ Jocke flyttar hem från Arbrå och har fått nytt jobb
 
 
- In på akuten för att jag har hög feber, ont i magen och blod i avföringen
 
 
APRIL
 
+ Köpt en ny bil
 

- Sista bilden på Royce, fick lov att ta bort honom pågrund av hans smärta i sina artrosleder (gråter)
 
 
MAJ
 
+ Varit och hälsat på våran nya hund....lilla Maya
 
 
- Inlagd på sjukhus på grund att mitt Crp var så högt
 
 
JUNI (Två minus denna månad)
 
+ Varit och snusat på Maya igen och även hämtat hem henne, nu är hon bara våran
 
 
- Opererat bort 4 dm av min tjocktark + fått stomipåse på magen
 
 
- Fick hastigt ta bort Kuro på grund av en tumör bakom hans ena öga....gråter igen bara jag tänker på det!
 
 
JULI
 
+ Att få vara ute med husbilen med våra nära och kära
 
 
- Sprutorna Jocke måste ta på mig varje dag i 4 veckor på grund av att förhindra blodpropp efter operationen
 
 
AUGUSTI
 
+ Maya trivs som fisken i vattnet i vår husbil
 
 
- Regn, regn och åter regn
 
 
SEPTEMBER
 
+ Grillfest hemma hos brorsan
 
 
-Mayas vuxentänder kommer innanför valptänderna
 
 
OKTOBER
 
+ Mina underbara älsklingar (Maya 6 månader gammal)
 
 
- Sigmoideoskopi...underslökning med kamera av ändtarmen
 
 
NOVEMBER
 
+ Fyllt 50 år...en del av alla presenterna som går i hundens/pudelns tecken
 
 
- Snöklumpar i pudelpälsen
 
 
DECEMBER
 
+ Älskar bara julen och så fick jag en superfin kamera i julklapp av Jocke och Izabell
 
- Det regnar den 20 december
 
NYÅRSLÖFTEN?!
 
Japp.....men jag har en förmåga att inte hålla dom så länge. Säger inte vilka jag har inför nästa år, men kan i allafall säga att det är 3-4 stycken....hahahah. Önska mig lycka till på färden...det kan behövas!