Ute på promenad...

Jag och Maya gick ut på en kortare promenad nu på förmidagen...det gäller att passa på när det inte regnar.
 
Maya tycker allt är så intressant och spännande....alla saker som ligger efter vägen och alla pinnar som finns att bära på. Men, en sak som jag upptäckte som var mindre bra....det var att hon ville ...nja...inte precis rusa ut i vägen efter mötande bilar, men nästan så. Fick stå still en stund och träna detta med henne, men naturligtvis så var det inte så många bilar som kom imot oss denna gång. Mer träning på det alltså...
 
 
Sommaren försöker hänga med ett litet tag till trots de kalla nätterna vi har nu. Vissa löv på träden och andra blad börjar sakta skifta mot rött istället för grönt...hösten närmar sig med stormsteg. Jag älskar i och för sig hösten och alla dess underbara färger och klara luft, men det känns inte som om det varit någon riktig sommar i år. Bada har inte ens varit att tänka på...så kallt och blåsigt har det varit. Jag vill inte heller bada med en stomipåse på magen, det känns inte ens bra att bada i ett varmt badkar just nu. Åh, vad jag saknar mitt älskade badkar - hoppas jag får ta bort stomin snabbt nu...väntar på en kallelse för röntgen av tjocktarmen nu i september...
Spara
#1 - - NORRSKEN EMMA:

vilka fina foton du fotat =)

ha en fin söndag

Svar: Tack så mycket...och tack detsamma :)
CARINA WESTIN