På väg hem igen....

På morgonen när jag vaknade så gick jag och Maya först på en liten promenad och sedan när vi kom tillbaka så började jag packa ihop Mayas kompostgaller. Att det alltid är så mycket roligare att packa upp än att packa ner saker? Men, tillslut så var allt nere och vi kunde checka ut från campingen...
 
 
Vi stannade till nere vid hamnen i Norrfällsviken innan vi åkte hem de 9 milen. Vi gick bara på ena sidan mot gästhamnen till....vi orkade inte gå mer och jag måste hem för att försöka sova någon timma innan jobbet. Känner mig inte precis laddad över att jobba 12 timmars inatt måste jag erkänna....suck! Just söndagarna försöt väldigt mycket för mig när vi vill vara ute med husbilen på helgerna...men, men....thats life!
 
 
 
Nu åker vi hemmåt...
 
 
Det är någonting magiskt med höga kusten....så vackert det är!