Ärenden x 3

Första ärendet - ut till Järved för att hämta ett kvitto på sidoväggen till vår markis till husbilen, vi hade fått fel sort och ska byta till en mer passande. Jag och Maya passade då på att gå på en liten promenad nere vid vattnet....saknar dessa promenadvägar. Hon blir bättre och bättre att gå i kopplet tycker jag, men ibland så glömmer hon bort att hon inte får dra. Hon är så duktig tycker jag trots allt....hon är ju bara en liten bebis än på 4 månder.
 
 
Andra ärendet - Nu beger vi oss till Regina´s Zoohörna för att köpa lite hundmat och godis. Jag hade även tänkt köpa en ny hundsäng till Maya, men det blev inget köp denna gång. Vill ha en Bia bädd, men måste vänta ett tag för att se hur stor hon blir. När vi var där så fick hon mycket beröm för sin fina färg av andra kunder och personal. En av kunderna tyckte att Maya såg ut som om hon kunde komma från Hollywood....så tjusig!
 
 
Tredje och sista ärendet - Nu åker vi till PJ:s och träffar Jocke/husse och överlämnar kvittot som jag hittade på ärende ett. Vi fick vänta en bra stund innan vi blev betjänta, under tiden så gick jag och Maya och tittade in i både husvagnar och husbilar....våran är fortfarande finast och bäst! Jocke beställde lite mer saker till husbilen också, en list som vi ska montera längst ner på husbilen för att kunna dra igenom en markisduk där så vi slipper kompostgallerbitarna vi har idag.
 
 
Nu är vi hemma igen och har fåt lite mat i kistan....sedan gick jag och Maya ut för att leka en liten stund. Jag kastar och Maya springer....bra fördelning tycker jag.
 
 
Spara