Våren är på g...

Nu känns det verkligen som om våren är i antågande med stormsteg. Det har kommit upp lite blommor i rabatten och det spirar bland knoppar och blad på träden....så underbart! Men, hua så det blåser ute idag, riktigt isande vindar ibland. Men, vi går mot varmare tider...var så säker!
 
 
 
Har inte fått någon kallelse till kirurgen idag heller....suck! Undar hur lång tide det kommer att ta? Måste förlänga sjukskrivningen på fredag. Jag är bara sjukskriven april ut, men som läget ser ut just nu...tja, exakt densamma som för två månader sedan så kan jag inte alls jobba. Nu VILL jag verkligen att någon hjälper mig med detta! Var och handlade idag....toabesök innan...snabbt in och ut på affären (hämtade ut mitt nya körkort) och sedan hem, men blev tvungen att stanna till på Reginas och låna deras toa och passade samtidigt på att köpa filter till Kuros vettenskål. Jag KAN inte göra någonting alls...ingenting...jag håller på att få ett nervsammanbrott tror jag! Detta tar inte bara fysiskt på kroppen utan även psykiskt....känner mig BLÄ! Jag skulle så gärna vilja åka till Skeppsmalen, Salusand, bara få gå en skogspromenad, göra ärenden på stan, handla i lugnt och ro på affären, städa hemma, bära ut saker till husbilen...men, icke! Så fort jag anstränger mig det minsta så får jag ont (som kramp) i magen och måste gå på toa.....håller på att bli GALEN!
 
Kollade inatt....la mig 22:30 till 08:00.....alltså 9 1/2 timmars härlig sömn.....eller? Nä, på dessa timmar så har jag varit uppe på toa sammanlagt sex gånger - så summa summarum så kanske jag får max sova 1 1/2 timma i stäck....inte undra på att jag är konstant trött! Känner mig full....
 
Nu ska jag lägga mig och sova tills Jocke kommer hem....