Valparna är födda :)

Idag så föddes det 4 fina valpar hemma hos Ulla-Britt (Vitterklippens kennel) - och en av dessa skönheter ska bli Täfteåbo är det tänkt. Det föddes en hane och tre tikar och en liten Maya ska komma hem till oss!
 
Längtar så till den dagen när Ulla-Britt säger att det är OK att komma och titta på valparna.....grinar nästan, så glad är jag i allt elände. Det kanske behövdes detta för att må bra igen...jag tror det! Det finns något gott där ute trots allt! Jag har lovat Lena att han ska få bli mormor/moster till lilla Maya....det ville hon :)
 
 
Mamma Opal:
 
Pappa Calle:
 
Är så överlycklig, äntligen får jag mig en tvåfärgad pudel.....som jag längtat efter en! Jag tycker de är så otroligt vackra och charmiga. Måste nypa mig i armen.....för att fatta att detta är sant. Det bästa av allt är att Ulla-Britt "bara" bor ca 3 mil ifrån oss. Alltså så kan jag hälsa på valpen flera gånger om jag vill....super!
 
Valkullen skulle börja på M.....så då stod det mellan Misty (som storpudeln vi skulle köpa skulle få heta) eller Maya. Då bestämde vi ganska snabbt oss för Maya....det blir en nystart....Misty påminner bara om sorgen jag kände när vi fick tacka nej tillslut, av massa olika omständigheter och orsaker!
 
 
#1 - - Lena Tuffy & Mio:

Helt underbart !! Är såååå lycklig för er skull ❤
Å detta behövs för en nystart i vår...kommer bli underbart 💞

#2 - - norrbotten emma:

så sööt =)

Svar: Ja....otroligt. Längtar tills jag får se dem live <3
CARINA WESTIN

#3 - - Lena Tuffy & Mio:

Helt underbart !! Är såååå lycklig för er skull ❤
Å detta behövs för en nystart i vår...kommer bli underbart 💞

Svar: Ja....är så glad att jag bestämde mig till slut! Detta behöver jag verkligen...en liten underbar Maya <3 <3 <3
CARINA WESTIN