Never ending story!

Uppe med tuppen - och ringde (i ordningen hur många vet jag inte), till Human Resurs! Fick en tid att komma dit idag klockan 10:30.
 
 
Fick ta nya blodprov och prata med läkaren. Mitt Crp är nu nere på 56, men det är för mycket ändå...suck! Jag förklarade igen (vet inte hur många gånger nu) att jag har fortfarande ont i nedre delen av magen, haft feber hela förra veckan, kan fortfarande inte skita ordentligt utan behöver springa ofta på toaletten än. Har det inte alls blivit bättre frågade då läkaren! What? Näää......allvarligt! Han sjukskrev mig igen (3:e gånger nu tror jag..eller är den den 4:e), nu hela april ut. Han trodde att jag skulle få en kallelse om CT rötgen nästa vecka....eller nästa - suck! Han skulle i allafall ringa mig efter jag fått gjort min röntgen.....så snällt...hmmm!
 
 
Hem och snabbt på toa igen, för att sedan försöka ta mig ut på en liten sakta/kort promenad med hundarna. Detta är min andra feberfria dag och jag är så skakis i bena....men, ack så underbart att få andas frisk luft igen! Åh, så jag saknar promenaderna....eller allt egentligen som inte involverar en toalett. Kan ju inte göra något alls längre känns det som. Jag skulle behöva klippa mig och fixa ny bild till mitt körkort som håller på att gå ut, fixa födelsedagspresent åt mamma och jag SKULLE verkligen behöva städa här hemma och påskpynta lite! Längtar också efter att få åka ut till Skeppsmalen, men att skita i bergsskrevor...nää.....det är liksom inte min grej!
 
 
Så underbart att se jur knopparna på körsbärsträdet frodas i solen....älskade träd!
 
Nä, nu ska jag lägga mig och vila en stund...det tar på krafterna att vara sjuk.....suck! Vill verkligen ha tillbaka min ork snart...den är så saknad...orken...alltså!