Lyckan när sommarleksakerna tar fram...

Idag så hämtade Jocke upp korgen med alla (höll på att skriva hundarnas), Kuros leksaker...bitterljuvt måste jag säga! Men, Kuro blev överlycklig i allafall....det är ju huvudsaken! Han testade i stort sett varje leksak och drog runt dom på gården, så nu har vi leksaker överallt....hahhaah, precis som det ska va. Varje år innan det är dags att klippa gräsmattan så får jag först gå runt och samla ihop allt i korgen med leksakerna, men det gör jag så gärna. Allt för att (höll på att skriva hundarna) han ska må bra! Bara dessa ord som varit så naturligt för mig att skriva som just hundarna och hundarnas....måste man tänka till och skriva rätt.....det känns i ett sörjande mattehjärta!
 
Är så otroligt tacksam över att Kuro finns kvar och förgyller mitt liv...mitt i sorgen över Royce (åh, älskade lilla Royce). Kuro har alltid fått mig att skratta, han är så komisk den hunden i allt han gör. Kuro är verkligen en hund som älskar LIVET till 100%.
 
 
#1 - - NORRSKEN EMMA:

så fin <3

ha en bra dag
rkam

#2 - - AngelicaCarlsson:

fina bilder, så underbart när våren börjar komma och man kan vara ute större delen av dagen. :D

Svar: Ja men, nog tycker jag att man borde slippa vinterjackan snart :)
CARINA WESTIN

#3 - - Lena Tuffy & Mio:

Idag läser jag din blogg....å njuter av Kuro ❤❤

Svar: Kram på dig!
CARINA WESTIN