Lilla Blå och Sara byter plats...

Ringde idag till han som vi hyrt vinterförvaring av husbilen Sara - och han sa att vi kunde hämta hem henne redan ikväll. Sagt och gjort, men först ska lilla blå (traktorn) få flytta på sig och ta det lugnt under sommaren.
 
 
 
Men, det här med mitt behov av en porslinstron håller på att göra mig smått galen...måste planera in i minsta detalj innan man kan åka iväg någonstans. Som nu ikväll så besökte jag "tronen" innan vi åkte och handlade för att sedan hämta hem husbilen - men ett besök på Kvantums porslinstron hann jag också med....suck!
 
Så härligt det var när "gubben" backade ut husbilen....Sara är så saknad av både mig och Jocke. Hon är så fin våran Sara. Vi hade haft tre torrbollar under vintern inne i husbilen....och sammanlagt så har de dragit åt sig ca 1 1/2 liter vatten....bra grejer det där!
 
 
Hittade även ett annat litet underbart vårtecken....en tussilago. Tänk att något så litet kan göra mig så otroligt glad. Nu är det vår!
 
 
Spara
#1 - - Anonym:

Sån lycka att du kan bli glad så lätt. Mycket fin egenskap.

Svar: Tack....måste ta vara på det lilla i livet :)
CARINA WESTIN