Dimmigt...

Dimman ligger som en tung filt överlandskapet i morse....så vackert, helst när solen också försöker tränga sig igenom. Vackert...
 
 
Jag hade 37,1 grader i feber i morse, men har fått fruktansvärt ont i nedre delen av magen på vänster sida och skiteriet är oförändrat. Jag ska ringa igen till Human Resurs på fredag morgon och kolla upp denna smärta med min läkare + att be honom kolla (om han kan) hur långt bort bukrötgen är för mig. Jag vill ha svar.....och rätt behandling....för nu vill jag INTE ha de så här mera...
 
Jo, en lite roligare nyhet! Vi har hittat en ny bil....och den finns i Umeå. Det som känns lite jobbigt är att jag måste med, genom att den krockade bilen stod på mig så då kommer den nya bilen också stå på mig och då måste jag vara med och skriva på pappren. Så jag måste pallra mig iväg till Umeå - jag tror det var på torsdag. Tur det finns restauranger och bensinmackar efter vägen upp....om jag skulle behöva uppsöka en toalett...suck!
 
Nä, nu ska jag gå och vila lite....har inte så mycket ork längre. Blir bara svettig av att gå uppför trappen till övervåningen.
 
#1 - - norrbotten emma:

fräna foton när det är dimma!

ha en fin fortsätt dag
kram

Svar: Tack :)
CARINA WESTIN