Black and Tan valpar - Mellanpudel

Någon i denna hög kommer att bli våren...hoppas jag! Vill så gärna veta vem av dom som kommer att bli vår lilla Maya. Jg hoppas verkligen att vi får komma och välja valp så snabbt som möjligt, det blir liksom mer verkligt när man VET vem som ska bli vår lilla prinsessa...
 
Här kommer två klipp som Ulla-Britt (Vitterklippens kennel) har lagt ut ikväll.....åh.....jag tror jag dör så otroligt söta de är! Jag hoppas på den närmast i bild, än fast jag inte har en aning om vilket kön den valpen är eller om den redan är tingad.....men, vilken färg....
 
 
Alltså....så jag längtar!
 
Här är en annan bild som hon lagt ut idag på de små skönheterna och den enda hanen verkar söka ett furever home:
 
 
Nä, nu vill jag bara veta vem som ska få bli vår....och få träffa mamman och alla andra valparna såklart! De ser superfina ut allihopa - det är 1 hane och tre tikar. LOVE!
 
Spara