Blä dag....

Känner mig så låg idag - har ont i magen igen och som ett brev på posten kommer febern. Har just nu 38,1 grader...suck! Ingen kallelse till kirurgen idag heller.....nu håller vi tummar och tår att det dimper ner något i brevlådan i morgon.....
 
 
(Bilden kommer från denna sida)
 
Mår jag inte bätte i magen och febern gått ner till helgen så kommer det bli ett besök på akuten igen - får se om de skickar hem mig som de gjorde förra gången....suck!
 
Varför ska det vara så SVÅRT att få rätt hjälp av rätt personer? Det känns som alla andra myndigheter här i Sverige - de pratar INTE med varandra och vill inte kliva på någon annas tår....blir så förbannad! Är det så här den svenska sjukvården är på väg.....nedför i full fart? Ja, det klart, om man bor i storstäder eller bredvid regionsjukhus...ja, då kanske de skulle gått en aning fortare....kanske! Jag kanske ska åka in på akuten i Umeå.....undra vad som händer då?
 
Är så förbannat less just nu....så ni inte kan ana!  Och...ja det är vänster sida jag har ont i magen....
 
(Bilden kommer från denna sida)
 
Nä....nu orkar jag inte skriva mer idag!