Biltvätt och magont

Redan igår kväll så fick jag ordentligt ont i magen igen och som ett brev på posten kommer även febern tillbaka. Jag låg och frös så jag hackade tänder...tur Jocke är varm och go :)
 
Hela dagen idag så har jag mått lite illa och är så öm i magen....vad sitter det i från sjukhuset sida. Jag vill ha "min" röntgen NU! Har nu gått tre veckor sedan läkaren lämnade in en remiss....och inte ett ord än från röntgenavdelningen...håller tummar och tår att det dimper ner en kallelse i brevlådan till veckan. Jag måste få någon ordning på detta - är totalt handikappad och behöver närhet till en toalett konstant....suck!
 
Jocke var så duktig idag som trots kylan ute tvättade av sin bil. Precis när han var klar och hade kört in bilen i garaget igen så såg jag några små snöflingor som virvlade omkring i luften. Min bil får nog vänta tills jag har mer ork...eller om Jocke också tar den någon dag.
 
 
 
#1 - - Sarah:

fin hund och fina bilder

Svar: Tack :)
CARINA WESTIN