Besök till läkaren och till mamma

Jahapp....då har min sjukskrivning blivit förlängd igen tills den 20 maj denna gång....suck! Läkaren sa att han inte kunde göra så mycket mer för mig genom att jag inet alls har svarat på antibiotikakurerna han gett mig - så nu ligger bollen hos kirurgen och röntgen som han har skickat remiss till (han skickade en remiss till medan jag var inne hos honom). Vet ni vad han sa till mig? Jo, du ser ju inte så sjuk ut....allvarligt...vilket stoplskott. Jag sa att du kan få känna svetten på min rygg över att ha gått 500 meter, det ville han inte - konstigt! Fick i allafall ta nya prover - blodvärde, vikt, crp, feber och urinprov. Blodvärdet har sjunkit och det var inte bra sa lab tanten + att mitt crp (som forfarande borde vara under 6) är nu på 110 igen, urinprovet vet jag inte vad det visade .....suck!
 
VILL HA HJÄLP NU!!!!!!
 
Jo, nu har jag sprungit till läkaren så många gånger att jag fått mig ett frikort - så nu är det gratis för mig nästa gång! Någonting positivt i allt elände....kommer spara 200 kronor nu vid varje läkarbesök fram till februari nästa år.
 
 
Var och lämnade Kuro innan läkarbesäket hos mina föräldrar - så efter jag varit in och lämnat sjukintyget på huvudkontoret (personalchefen skulle ringa mig i eftermiddag), så bar det av hem till mamma. Där fick jag lite fika, har inte ätit idag....det smakade bra! Izor och Kuro fick testa på den nya klurighetsleksaken de köpt till Izor - båda klarade av det galant. Vi gick även på en kort promenad....
 
 
Hade glömt mobilen hemma....så typiskt! Helst när läkaren sa att han skulle ringa upp mig och det var några konstigheter på proverna jag lämnat + att personalchefen ska ringa. Men, ingen hade ring när jag kom hem, men några sms hade jag. Jo, ringde och talade om detta för min chef....och han blev inte glad (det kan jag förstå), men han förstod att jag har ont och tyckte att jag borde kunna gå till tidningen eller nåt och berätta min historia. Inte dumt tänkt!
 
Känner mig skakis....ska nu ner och dricka ett stort glas vatten och lägga mig i soffan och vänta på att telefonen skall ringa....
 
Spara