Besiktat Husbilen!

Jag, Jocke och Kuro har varit och besiktat husbilen idag....allt gick bra förutom att parkeringsbromsens vajer måste fixas/spännas lite på. Gasolen var också helt ok. Men, jisses så dyrt det var att besikta lilla Sara - 1095 kronor och utav dessa så var 200 för gasolkollen. Det kostar att ligga på topp som dom säger! Jag tycker det är lite konstigt att det inte är obligatoriskt med koll på gasolläkage - jag tror vi kommer att välja den varje år. Man vill ju inte chansa heller!
 
Provade Kuros nya bältessele också och han verkar tycka den var helt ok....skönt!
 
Kuro var med inne på besiktningen och höll koll på att allt gick rätt til. Jag tror han tyckte att detta var väldigt spännande och verkade lite konfunderad när det var en annan "gubbe" som kom ut från förarsidan, men på det hela så tog han besiktingen med ro - mitt i allt pysande, skakande, bromsande och att de gick "gubbar" långt nedanför honom. Han är så cool....helt underbar!
 
 
Nu är det bara tuta och köra....
Spara
Spara