Lunch & Makeover

Träffade Izabell vid 13:00 tiden och vå käkade lunch tillsammans. Hela torget var fullt av "Street Food", från olika länder. Det luktade mat på lång väg....så roligt! Det var mat från England, USA, Australien, Frankrike, Italien, Ungern, Asien m.m. + lite annat smått och gott. Det är så här det borde vara varje helg på stan...året runt. Det hade varit något det!
 
Vi valde att äta Langos - en maträtt från Ungern! Mums!
 
 
 
Efter maten så började Izabell med mitt hår.....och....ja.....verkligen i behov att något nytt. Så det blev en liten mini makeover....eller kanske inte så mini igentligen. Håret blev kortare (mycket kortare) och fick en helt annan färg. Underbart vad lite färg kan göra och så förstår Izabells magiska sax! Tack gummsan! Vill ni också prova lite nytt ring då och boka tid på Ödlan & Brorsan och fråga såklart efter min Izabell :)
 
 
....Let the wizard begin!
 
 
....och så förstås efterbilden...taaadaaa!
 
 
 
Har verkligen lite svårt med att fatta att det är jag när jag ser på den sista bilden....hahahah. Vilken skillnad! Kolla in bilden nedan - före och efter, man kan inte tro det är samma person på bilderna - men, jag lovar...det är det!
 
 
 
Tacksamhetsdagboken:
  • Är så glad över att det är full fart med försäljare på torget
  • Är så oerhört tacksam över att Izabell gjorde mig fin i håret
  • Är så stolt över min lilla flicka <3
 
 
Spara