Härlig promenad

Istället för att gå här hemma...
 
 
....så valde jag att ta med mig hundarna till Höglandssjön i stället - mycket, mycket, mycket lugnare och trevligare. Jag valde att gå den kortare rundan genom att jag måste tänka på Royces tassar - lite tråkigt faktiskt när vädret är så härligt. Men, vad gör man inte för sina älskade vovvar. Vi hade det så mysigt runt sjön när vi gick och strosade i solen och i och för sig stormen (det blåser som bara den ute).
 
 
Tacksamhetsdagboken:
  • Är så tacksam att det finns så fina promenadvägar runt omkring Ö-vik
  • Är så tacksam och glad att solen skiner över oss
  • Är så tacksam för att det är fredag = ledig
 
Spara
#1 - - Elise:

Åh, vilken mysig sträcka! :)

Svar: Ja, det är helt underbart att få gå efter en promenadväg - helst när jag bor alldeles intill vägen.
CARINA