GM Livsglädje & Harmoni

Idag har Gabriella varit hem till oss och hjälp både mig och hundarna med healing - så otroligt upplyftande för både mig och hundarna + att Jocke också ser så mycket gladare ut.
 
Nästan längst ner på detta blogginlägg så har ni Gabriellas telefonnummer....ring vetja.....ni KOMMER INTE att ångra er!
 
I ett av rummen vi har på nedervåningen - där hundarna har sina mat och vattenskålar...det rummet har alltid gett mig ett obehag som jag inte kan beskriva, det har kännts kallt och obehagligt där på något sätt. Gabriella kände av det så fort hon gick in genom dörren och hon sa: "hua".....på en gång när hon såg in i det rummet).
 
Det är svårt att sätta ord på allt som hände - helst då med mig. Hon såg på mig direkt att jag behövde en rensning i min kropp från tidigare liv och från obearbetade känslor som jag burit omkring med mig i alla dessa år. I huset i Täfteå hade det blivit värre genom att platsen huset står på var förknipppad med upplevelser jag haft från när jag blev bränd på bål. Det var en sådan stark upplevelse för mig så att tårarna rann på slutet av healingen.
 
Genom att jag blev befriad från detta minne så försvann mycket av det tjocka tunga från det rummet som var mest påverkat. Hon såg direkt på mig att jag fått ny glans i mina ögon och att jag såg så mycket gladare ut. JAG känner mig som 20 kilo lättare och kan inte sluta le och skratta....så ofattbart underbart så ni kan inte ana. Jocke såg också ut som en sol....han såg på mig hur glad jag såg ut och det smittades av på honom direkt.
 
Efter hon gjort detta med mig så började vi med hundarna. Kuro var först ut:

 
Kuro njöt i fulla drag av Gabriellas healing och glansen i hans ögon kom tillbaka - det liksom glittrade. Helt magiskt (försökt knäppa kort på hans ögon, men de blev så suddiga). Hon kände direkt på honom att hans mage var mycket, mycket bättre nu sedan jag böt foder till honom. Det märks också på hans bajs, som ser så mycket bättre ut nu...bara på dessa 4 dagar efter foderbytet. Kuro har alltid haft så svårt att slappna av och Gabriella sa att det beror på att han tar in mina oroliga energier - så han har helt enkelt blivit påverkad av mig. Efter healingen på honom så rann det ur hans nos.....precis som Gabriella sa kunde hända.
 
Sedan var det Royces tur:
 
 
Royce brukar aldrig vara stilla en längre stund när jag ger honom healing, men denna gång så satt han som ett ljus och drog in allt Gabriella skickade till honom. Det stället han behövde extra healing var hjärtat genom att han blivit så starkt påverkad av den andliga aktiviteten och de negativa energierna som funnits i huset. Även på honom så såg man en otrolig förändring på hans ögon - de blev på något vis så mycket klarare än innan.
 
Efter vi pratat om lite av allt möjligt runt hundarna så hämtade hon sin vovve Jessie så att hon och Kuro kunde få leka lite ute på gården. Jessie är en labradoodle och så himla go och lekfull. Kuro tyckte att hon tog hans leksaker och inkräktade på HANS gård....hahahaha.
 
 
Blev så full i skratt åt Kuro och hans uppsyn. Han tittade på mig och sedan på Jessie - blicken tillbaka på mig och sedan på Jessie igen. Han fattade ingenting såg det ut som. Gabriella sa att han tyckte att hon kom in och tog över hans gård och de gillade han verkligen inte....hahahah.
 
Om NI vill komma in kontakt med Gabriella Morlin så kan ni ringa detta nummer: 073-0622456. Gabriella är en Medial coach och healers + att hon ger healing på hundar/djur och kan kommunicera med djur. NI måste bara ringa och få ta del av samma magi som hände mig och hundarna idag....hon kan göra detta även på distans.
 
Tacksamhetsdagboken:
  • Är så otroligt glad och tacksam över Gabriellas besök idag
  • Är så otroligt glad på alla sätt och vis
  • Är så tacksam att även hundarna fick en annan glans i sina vackra ögon
 
Så här känner jag mig nu:
 
 
Åh, vad livet helt plöstligt blev till solsken....nu kan jag ta itu med mitt liv igen! Jag ser med spänning framåt och det ska även bli spännande att se hur hundarna kommer att reagera + om Kuros torra nos blir bättre. Spännande är bara förnamnet på vad jag känner just nu!
 
 
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara