Madame Tussauds

 
Idag har jag och Izabell åkt på förmiddagen med tunnelbanan för att gå på Madame Tussauds. Vi fick träffa på "riktiga" kändisar och mingla med eliten. Helt otroligt vad duktiga de är att göra dessa kopior - vissa är i och för sig mer lik än andra.
 
 
Den gröna kupolen - Madame Tussauds
 
 
Känner ni igen dom?
 
 
Oscars i massor
 
 
Izabell och Katniss - mina två idoler :)
 
 
Jag och Charlie Chaplin
 
 
Jag är modig som vågar peta the Terminator i örat, men jag sökte rätt snabbt stöd hos Shrek...
 
 
Jag och ett gäng goa gubbar!
 
 
Steven Spielberg regisserar nästa stora film med stjärnskottet Izabell - ett verkligt lovande samarbete!
 
 
Ers Heligheter...
 
 
Det Brittiska kungahuset...
 
 
Madame Tussauds i egen hög person...
 
 
Mrs Wolverine
 
 
Hjälp! Hulken har tagit fast min dotter...hjääääälp!
 
 
Kolla in detta......ser det inte oroväckande gott ut?
 
 
Jag och Izabell köpte oss varsin belgisk våffla dränkt i smält choklad.....sååå gott!
 
 
Lite blandat...
 
 
May the force be with you!
 
 
Jag och de coola killarna....
 
 
I am your father.....
 
 
 
 
Tacksamhetsdagboken:
  • Än en gång så tacksam över att jag får uppleva detta med Izabell
  • Ännu en sak jag velat göra som nu är avklarat....yeeeey!
  • ....och dagen är ännu inte slut.