Har bokat en pudelvalp!

 
Helt plötsligt så händer det!
 
Jag ska bli ägare till en harlekintjej - en storpudel från Skåne. Jag har ALLTID älskat harlekin - men, det har ju bara funnits dvärg eller mellan i Sverige. Fick ett meddelande ikväll av Marie - uppfödaren och hon sa att det eventuellt fanns en tik kvar. Hon skickade bilder på valparna och jag valde den jag tyckte hade den absolut snyggaste teckningen. Hon skulle höra av sig till en annan först som hade första tjing på tikarna och hon skulle höra av sig till mig när hon fått svar från dom....ca 45 minuter senare så plingade det till i datorn. HON är min!!!!
 
De är födda den 28 mars - på samma dag som Kuro fyller år!
 
 
Har ni sett någon så ljuvligt? (3 dagar gammal)
 
 
Mamma Kahlua kollar på vad de gör med hennes (min) lilla bebis :)
 
 
Mamma Kahlua
 
 
Pappa Tequila
 
 
 
Min/vår lilla tjej i mitten... (alla på bilden är tikar)
 
 
 

Fattar NI hur glad jag är....jag nästan grinade!
 
Så om 2 månader beger vi oss ner till Skåne....vi måste nog kolla med övernattning genom att det är 28 timmar fram och tillbaka. Kanske kolla om i får låna Jockes föräldrars husbil, eller övernatta hos Jockes brorsa på Smögen - nu är det mycet att planera :)
 
Det finns eventuellt 1 tik kvar att tinga....