Hälsoresan....bakslag!

 
Hälsoresan....ett ordentligt bakslag har det blivit under påskhelgen...suck! Inte heller har det blivit bättre av att Jocke varit sjuk (bältros) i över en månad + att min mobil med all min information från Lifesum är borta just nu på lagning och jag vet inte om informationen kan fås tillbaka efter återställningen av telefonen. BLÄ!!!!! Jo, det har ju varit våffeldagen också....hmmmm!
 
 
 
 
Försöker i allafall tänka på vad jag stoppar i mig, men det är betydligt svårare nu när jag inte har något att checka detta emot....
 
I påskehelgen har det blivti god mat, godis och allt möjligt gott. Men, det är bara att ta nya tag....vi har ju trots all varit ute och rört på oss en hel del - någonting positivt i allafall i all frossa!
 
 
 
 
Men, trots denna påskhelg och saknaden av min mobilapp så känns det verkligen på mina arbetskläder att jag minskar i omfång....så skön känsla!
 
 
Spara